torek, 17. marec 2009

Obljubljena objava.

Hello! Torej, tako kot sem vam obljubila, bom tudi storila. Sicer ne bo kaj obširna in zanimiva objava, a vseeno bo.
1. dejstvo:
Z viktorji sem razočarana. Že po petnajstih minutah gledanja sem se odločila, da jih letos ne bom spremljala ker me enostavno niso pritegnili. Vse je bilo, kar tako, nekaj na hitro, pa še voditelja mi nista bila všeč. Prav tako sem razočarana nad tem, da Lado ni dobil kipca. Saj ne rečem, da Jurij ni dober. Seveda je, več kot dober, a brez Ladota mu ne bi uspelo imeti tako dobre oddaje in, pa še to-a je logično da je za najboljšega tv voditelja dobil viktorja Jurij in ne Lado. Saj oddajo vodi Lado, Jurij pa samo vsake toliko časa kakšno hecno pripomni. Še enkrat poudarjam-Jurij je odličen, ampak Lado tudi. In Lado mi je nasploh bolj všeč;)lol.
2. dejstvo:
Individualne ure z učiteljem Prahom, so prav zabavne. Kot mi je napovedal že prejšnji teden, se mi ni nič zgodilo:). Pa da ne bo kdo slučajno mislil, da sem imela inštrukcije za matematiko, čeprav bi mi kdaj pa kdaj koristile. Ne, imeli smo dodatni pouk, ker je v četrtek tekmovanje za Vegovo priznanje, pa nihče ni prišel razen mene.
3. dejstvo:
Homosexuals are gay.
Pa ne, da kakor koli ne maram ali diskiminiram homoseksualce. Ravno nasprotno, podpiram njihove človeške pravice v meji normale.
To je to, za ta dnar.
Bodite roza.
Lol.

4 komentarji:

Pile pravi ...

za kakšne "individualne" urice pa gre to?? (:

ana pravi ...

dodatni pouk.nobenga ni blo pa sm bla pol kr sama.

Nina pravi ...

nenenene.
meni je to malo sumljivo. te je zaklenil v kabinet?

ana pravi ...

O ne ne. Sploh ne. Vse se je dogajalo v učilnici za tehniko.hehe.
No dejmo bit resni;)