ponedeljek, 5. januar 2009

Nevemkakočmdatnaslou.

Uh pa je konc počitnc in hudičeu pondelk se že končuje. Sicr sm si za letošnji cilj med drugim postavla tut tega, da bom vzljubila pondelke, ampak mi ne rateva najbol. No pa sej je blo u šoli čist ql, če ne pomislm na učenje pa učitle;) Pr ang je blo mal zafrkancije pa pr matematki tut. No sej ni blo švoh. No dans bom objavla neki slikc. Ubistvu je glavni razlog ta, da eva noče da jih objavm, noče mi pa tut poslat ene svoje ful dobre slikce in bla bla bla. Ona že ve zakaj se gre. Ne Evči? Whatever no tlele je par slikc.
tole je Anči

...jst. Slikca nastala pr Evi...

pa še use tri.slikce niso glih najbolše kr je slikou moj osm letni bratec;) tale je men najbolša.

tle je bla pa eva faaajn zaspana.lol.

Zaenkrat je tole dost. Držte pesti da bom ju3 še živa, če mi Eva nebo kej hudga nardila.Hec. Slikce se mi ni dalo predelavat razn dveh, pa tale zadna je od Kaje tko da njo hvalte za slikco. Sori Kaja k sm ti jo ukradla, ampak je tko specialna:)

Uživejte<3

6 komentarjev:

Alja Skrt pravi ...

ful ste fotogenične vse tri,pa lušne,pa dobre poze mate.
boste enkrat prosim, prosim moji modeli?:)

za evčo se pa nč ne čudm da ne pusti objavt:D tud slikat se ne pusti.škoda,ker je ful lepa:)

<3

Eva pravi ...

nesramnica nesramna. zakaj si to objaula! nemaram te daveš. te stare slike.. ne pogrevej stare juhe bom rekla. dj novejše slike, če že karkoli daješ gor. jou. nesramna si..(no ja, nisi.(:)

Alja Skrt pravi ...

evi ne bit hecna no:D
LEPA SI NA VSEH;NAJLEPŠA!

ana pravi ...

Hehe.Obema:)
Ja Alja če se bo naša trmica Eva strinjala bomo lahko tvoji modeli. Sam njo bo težko prepričat. Ne Eva?
Eva tisi pa tut hecna k si tko sramežliva al kakor kol bi se temu reklo. Hehe. Bom drugič dala novejše slikce gor, zdej pa umikam uno z dežnikom, da mi ne boš preveč zamerla.

Mwa.

JakaP pravi ...

ful dobre fotke

ana pravi ...

Aha. Sam Evči neki protestera.lol.