petek, 9. januar 2009

Obupana.

Dan. Jst sm čist obupana. Pr geografiji mamo namreč za seminarsko nalogo nardit 16 grafou, ki jih skor noben ne zna delat. In med njimi sm tut jst. Men tu sploh ni jasnu. Usakič mi drgač pride. In ta glupi Lenartič!!! Pa sej nimamo računalništva ampak geografijo!!!! Kaj mu ni jsnu? Ne znam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sploh ne!!!!!!!! Ni mi jasno. Najraj bi se kr zjokala, ampak vem, da stem nebi nč rešila. Sam sm res obupana. Jst bom 2 dobila. Help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarja:

Nina pravi ...

si že pomislila, da ga sploh ne bi, in dobiš 1? ker to se mi zdi super rešitev. in potem popraviš tisto enko, pa je.
ali pa, da bi naredila nekaj takega, kot je ana..saj veš pri likovnem. (:

ana pravi ...

ja bi blo najbolš. Ampak kaj naj nardim, da mi bo reku uredu nared sam en graf pa dobiš pet??