sobota, 6. december 2008

Boring..............

Ohh.kaj naj delam če se mi nč ne da?še klaverja se mi ne da igrat(ok mogoče zatu k ga že celo popoudne igram).lena sm.ejejej.nobenga skor ni na msn-ju.kaj bi dala ba bi bli zdele okol mene moji prjatli k jih mam najraj na svetu pa bi se mel fajn sto na uro.zdele bi mi pasalo kšno lepo romantično dramo pogledat, kr sm čist melanholična.vam napišm kšn lep ljubezenski verz?ok bom.evo moj najljubši:Prosim, povej mi, kdaj me bo ozdravilo, da ne bom več trepetal od sreče kot norec, ko prejmem in berem tvoja pisma ...Dala si mi darilo, niti sanjalo se mi ni, da ga bom v tem življunju našel.(Franz Kafka).pa tale:Ne moreš vrjeti, kako te pogrešam.Skoraj vso noč bedim in mislim nate, podnevi me noge nosijo v tvojo sobo...Ko vidim , da je prazna, odidem, bolečega srca in žalosten kot ljubimec, ki stoji pred zaklenjenimi vrati.(Plinij ml.-1.st.).Pa ta:Ljubezen moja, moj angel, odšel si.Zmogel si me zapustiti za šest mesecev! Nikoli se ne sprijaznim s tako dolgo odsotnostjo.Traja šele štiri ure, pa je že neznosna.(Madame D`epinay).Pa še zadna:...zdelo se mi je, da jo poznam že zelo dolgo in da pred njo nisem poznam ničesar in nisem živel..."Zdaj pa ji sedim nasproti," sem si mislil. "Spoznal sem jo, poznam jo. Bog kakšna sreča!" Od ekstaze bi skoraj skočil s stola.(Ivan Turgenijev).

1 komentar:

Eua.^^ pravi ...

Tale je men naibulši: Ne moreš vrjeti, kako te pogrešam.Skoraj vso noč bedim in mislim nate, podnevi me noge nosijo v tvojo sobo...Ko vidim , da je prazna, odidem, bolečega srca in žalosten kot ljubimec, ki stoji pred zaklenjenimi vrati. Ful mi je ušeč. Kukr ti.:D RadaMam^^