ponedeljek, 29. december 2008

Brrrrrrr&Grrrrrrrr!!!!

Ulala.Dobr dan! Dopoudne Bršlin in trgovine. Dejansko smo pou ure isk naal najprej parking u mestu in ga nismo našl. Pol pa še u Bršlinu, kjer nam je nakonc ratal, ampak smo parkeral na prepovedano mesto.kaj šč. Važno, da je misija:najdi parking ratala. Po kosilu sm delala predstavitev referata za fizko. Defekt! Pol ko sm pa nardila sm šla pa z Evico na douuuug sprehod. Končno! Že 3 dni se dogovarjamo pa je vedno kej umes pršlo. Ampak dans je pa biu. Smo šle ob potoku(kot vedno) pa mim Težke vode, pa gor do Smukovih pa okol Svetga roka in počas proti Viti pa domou. Umes smo srečale še Urbana, k ni hotu it znama ampak je šu raj z očijem.): No ampak blo je dobr. Supr. Najbolš. Pogovarjale smo se o ush možnih stvareh. Nasmejale smo se tut fajn. Kmal spet ponovimo. No zdej je biu pa moj sosed Bor pr men in me je res od živce skor spravu. Med drugim mi je hotu zažgat bajto z deodorantom pa njegovim fajrcajgom k mu je dau sm iskrco, pa uzeu mi je mobitel in klicou svojga prjatla če bo prespau pr njemu doma in to na domač telefon!!!!! Tkole je zgledalo: (Bor se pogovarja po telefonu) Jst(naudušeno): Ej Bor maš ti nou telefon?? (Bor se začne rečat) in potem jst dojamm, da je to moj telefon! QQŠ. Uglavnm obupn je. Take izjave vn meče, da mi je šlo že kr na bruhanje.Grrrrrrrrrrrrrrrr. Zdej je šu domou. Enostavno sm ga mogla napodit, drgač bi mi res hišo zažgau. Nobenga pametnga filma ni na televiziji pa bom šla mogoče raj klaver igrat. Čeprou mam zdele mau zarjavele prste^^. Uživejte.

Ni komentarjev: