nedelja, 28. december 2008

Krut je ta svet, ampak men se lepo godi.

Je bla prejle reklama za tuš na tv.neki tazga:... ... da na praznični mizi ne bo nikoli premalo... .... Pa je moj nevrjetni brat Jakob reku: vednu je premau.lol.ta pa zna usekat. Za praznike je pr nas vedno tolk velik hrane, da se ti od nje že kr bruha. Jst mam tega že poun kufr. Pa ne sam zarad tega kr se potem še tri dni nemorš normalno premikat ampak zato kr več ko tričetrt ljudi na svetu nima nič! niti ficka. In si niti za praznike ne morjo prvoščt normalnga kosila. Pa ne tazga ko mamo mi, ko je na mizi tri vrste mesa pa kromperja pa mlinci pa deset vrst kolačou, ampak tazga kakršnga dobimo u šoli(k nam naše kuharce skor nč ne dajo zajest). Mi se tle zmrdujemo pa pritožujemo, da bi lahko mal mn slan kromper babi nardila al pa solato z balzamičnim kisom ne pa z bučnim, tisti reveži pa sploh ne vejo kaj je balzamični kis. Če bi jim dal za naše pojme preslan kromper al pa mal zažgano meso bi ga zmlatl ko Hitler Žide(kruta primerjava ampak kar je res je res). Res premal cenmo stvari. Pa se tolažmo, da ubistvu nismo MI krivi. Ampak kdo pa je potem?? Tisti k nam kažejo take reklame ko je ta za tuš?? Tisti k nam kažejo skomercializerane filme kjer majo usi usega pouno rit?? Ja. Tut. Ampak oni so tut MI. Seprau smo MI krivi. Kakor kol obrneš to glupo stvar, smo krivi mi. Ljudje, ki mamo pouno rit usega. Oči mi skos teži, da me bo pelou enkrat u Afriko, da bom vidla u kašni bedi živijo. Jst pa u taki situaciji ne nardim nč druzga kukr da zavijm z očmi. Ko pa čez kšne dve ure razmislm kaj mi je reku, dojamm da ma čist prou. Usak bi mogu it kdaj pogledat tam dol, kjer ljudje kradejo, kr nimajo druge možnosti, da bi pršli do hrane al pa do denarja, kjer morjo otroci delat ceu dan da zaslužjo za eno pest riža in s tem preživet še svoje brate pa sestre, kjer je res pravi pekel... Zato dejmo nehat bit taki. Usaj za en dan se nehejmo prtožvat nad usako stvarjo. Dejmo bit veseli, kr mamo omogočene osnovne stvari za življenje. Za en dan dejmo bit Afričani...

3 komentarji:

Eva pravi ...

Čopa, se strinjam. Dobr to povedala. Doužna si mi sprehod!<3

ana pravi ...

Dans sm frej! Pričakujm douuug sprehod. Okol šterih??

Zala. pravi ...

Ja. Maš prou. Sam čez tako obilno mero egoizma in samovšečnosti ter preobjedanja, ko so prazniki je težko vidt kakšne reveže v Afriki. Super razmišlaš.*