ponedeljek, 29. december 2008

Moj dragi Johnny Depp

Nikol vam še nism pravla nč o mojm Johnny-ju Depp-u. Mogoče se ta moj zdi preveč posesiven ampak point tega je, da je res velik predalček u mojm življenju. No in sm se odločila, da vam bom zdele k mam glih zajt povedala par stvari o njem. Da si mal zbistrim misli.(: Rodil se je 9. 6. 1963 (to itak, da vem na pamet.lol.) in še ko je biu otrok sta se njegova starša ločila, kar ga je zlo przadelo. Pr 12-ih mu je mami kupila kitaro in začeu je vadt ko prfukjen. Prvi notni zvezk je ukradu iz trgovine, kr ni meu dnarja in hotu se je naučit Stairway to heaven od Led Zeppelin-ov. Prau, da je bla grozno težka ampak se jo je nauču. Kmal je začeu igrat u bendih kot so The Kids pa kaj jst vem kaj še. Kot pubertetnik je biu zlo težaven fant. Pustu je srednjo šolo, da bi postau rock zvezdnik, ampak je kmal dojel, da ne bo lahka, zato je šou u šolo prost če ga uzamejo nazaj. Pa ga niso hotl. No pred igralstvom se je ukvarjau s prodajanjem naliucou, pa delou je u videoteki. Pol ga je pa njegova žena Lori Anne predstavla Nicolasu Cage-u, ki mu je svetovau, da poskusi z igralstvom. Najprej je igrau sam za denar, pol je pa igralstvo kr vzljubu in ratalo je neki zlo dobrih filmou. Ampak je trajalo, da se je zresnu^^. Igrau je u filmih kot so: Edvard Škarjeroki, Brezglavi jezdec, Čokolada, V iskanju dežele Nije, Kaj žre Gilberta Grape-a, Pirati s Karibov 1,2,3, Deveta vrata,... Leta 2005 naj bi igrau v filmu Gospod in Gospa Smith z Angelino Jolie, ampak je moral vlogo zavrnit ker je imeu prenatrpan urnik. Potem ga je zamenjal Brad Pitt, ki se je na snemanju zaljubu u Angelino. Leta 1999 se je umiril in ustalil, ko je spoznal Vanesso Paradis, s katero ma danes dva otroka: 9 letno Lily-Rose Melody in 6 letnega Jacka. Pred kratkim sm zvedla, da naj bi se kmal poročila. Končno! Je biu že cajt.lol. O rojstvu svoje hčerke je povedau tole:"Vse, kar sem storil do 27. maja 1999, je bila nekakšna iluzija, obstajanje brez življenja. Rojstvo moje hčerke mi je dalo življenje." Lepo ne?? Ne bom vam več nakladala o njegovm življenju. Tlele je par citatou: "Edini trači, ki me zanimajo, so novice v Weekly World News kot na primer Ženski počil nedrček, 11 poškodovanih." "Sem sramežljiv, paranoičen, katerokoli besedo že želite uporabiti. Sovražim slavo. Storil sem vse, kar sem lahko, da se ji izognem. " "Ko so otroci stari eno leto, je, kot da bi se družil z miniaturnim pijancem. Moraš jih držati. Zaletavajo se v stvari. Smejijo se in jokajo. Urinirajo. Bruhajo. " Še nekej zanimivosti: -Po lastnih izjavah je irskega, nemškega in indijanskega (čerokeškega in navajskega) rodu. Ko so ga vprašali po izvoru njegovega priimka, je dejal, da pomeni "idiot" v nemščini -Posvojil je enookega andaluzijskega konja Goldeneya, ki je v Brezglavem jezdecu (1999) igral konja njegovega lika Ichaboda Crana in ga tako rešil pred tovarno lepila. Pa še neki slikc: Ampak zakaj mam jst Johnny-ja tko rada? Zato kr je lep.Faaaaajn.Zato kr igra fenomenalno.Zato kr vem, da je dobr človk in mu ni samo denar pomemben.Pa zato kr je enostavno najbolši. Aja pa še nekej. Moj najboljši film je Kaj žre Gilberta Grapa.Poglejte si ga.Res je dobr. No to je to. Če bi kdo kej več rad vedu o Johnny-ju naj se obrne name. Pa slikce tut lahko dam.(:

1 komentar:

Eva pravi ...

o madonca, čopa si se pa razpisala. mislm ja, sej kako lahko sploh pomislem da se pr J.D. nebi ane? lep lepši najlepši. zate seveda. no skratka, ti kr piš o njem, boš mogoče kdaj izdala knigo. in jz bom prva kupka, čeprou mi ni glih najbol pr srcu..brez zamere. ljudje smo si različni. aja, pa učerej s tabo na sprehodu čistlepo.(: mormo ponovit, in se naslednič več oblečt da bo sprehod lahko še dalšiiiiiii. se slišmo.
objem, eva